Kind bij kapstok

Wil je jouw kind(eren) inschrijven op IKC Groeituin of oriënteer jij je op een school met opvanglocatie voor jouw kind(eren)? We nodigen je eerst van harte uit op IKC Groeituin voor een kennismaking en rondleiding. Uiteraard mag je jouw kind(eren) daarbij meenemen.

We nemen bij de kennismaking uitgebreid de tijd en leiden jou rond. Je proeft de sfeer, je kunt vragen stellen en wij voorzien je van de nodige informatie. Je kunt een afspraak maken met Rachelle van Kouwen, directeur IKC Groeituin, door het kennismakingsformulier in te vullen. Ook kun je mailen naar ikcgroeituin@paraatscholen.nl of bellen naar 0315 - 24 25 07.

Eenvoudig aanmelden

Wil je jouw kind(eren) direct aanmelden? Dat is mogelijk vanaf de leeftijd van 3 jaar, via het aanmeldformulier hieronder. Heb je nog geen oriëntatiegesprek gehad? Maak je geen zorgen. Zodra we het aanmeldformulier hebben ontvangen, nemen we contact met je op om een gesprek en rondleiding in te plannen.

Als je meer wilt weten over ons beleid met betrekking tot de toelating van leerlingen bij Paraat scholen, kun je dat hier lezen.

Aanmeldformulier