Klachtenregeling

IKC Groeituin buitenspeel plaats

Wij bieden een veilige en ondersteunende omgeving waar alle kinderen, ouders/verzorgers, leerkrachten en pedagogisch medewerkers zich welkom en geaccepteerd voelen. Openheid en transparantie staan centraal, wat betekent dat we helder en eerlijk communiceren. Dit geeft ruimte voor het delen van gedachten, ideeën en gevoelens.

Klacht indienen

Het kan voorkomen dat ouders zich zorgen maken, een ontevreden gevoel of klacht hebben, of iets signaleren waarover zij in gesprek willen gaan. Iedereen die deel uitmaakt van de schoolgemeenschap kan een klacht indienen. Bijvoorbeeld stagiaires, vrijwilligers die geen ouder zijn, leerkrachten en directie. Mocht er onverhoopt een klacht zijn, kan je altijd terecht bij de leerkrachten, intern begeleiders of directie van de school. Als je meer wilt weten over onze klachtenregeling, bijvoorbeeld wie onze interne en externe vertrouwenspersonen zijn, kun je dat lezen in onze schoolgids.